MÜÜGITINGIMUSED

MÜÜGITINGIMUSED

Veebilehe https://puhkeala.ee (edaspidi „Veebipood“) omanik on KAISMA SUURJÄRVE PUHKEALA OÜ (registrikood 11891580), asukohaga Pärnu maakond, Põhja-Pärnumaa vald, Kaisma küla, Mõisa tn 13, 87401.

1. Müügilepingu kehtivus ja teenuse hind

Müügitingimused kehtivad Veebipoest majutusteenuste broneerimisel ja ostmisel.

Veebipoes märgitud hinnad sisaldavad teenuse hinda eurodes (€) ning võivad sisaldada lisatasusid, näiteks puhastustasu või käibemaksu, kui see on teenuse juures eraldi välja toodud.

Tellimuse vormistamisel kuvatakse lõplik summa koos võimalike lisatasudega.

2. Tellimuse vormistamine ja maksmine

Tellimuse vormistamiseks tuleb valida soovitud majutuspakett ning sisestada vajalikud andmed broneeringu tegemiseks.

Tellimuse eest tasumine toimub turvaliselt läbi Makselahendus OÜ makselahenduse, mis käitleb makseid veebipoe nimel. Makselahendus OÜ (registrikood 12922203) tagab maksete turvalisuse ning töötleb isikuandmeid maksete teostamiseks.

Lubatud makseviisid Veebipoes on:

  • Eesti pangalingid

  • Visa ja Mastercard krediit- ning deebetkaardid

NB! Pangalingiga tasumisel tuleb panga lehel kindlasti valida nupp „Tagasi kaupmehe juurde“, et makse õnnestuks.

Müüja lepinguosalise õigused jõustuvad tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

3. Broneeringu tühistamine ja muudatused

Kõik majutusbroneeringud on tagasimakse võimaluseta – see tähendab, et broneeringut ei ole pärast tellimuse kinnitamist võimalik tühistada ega muuta ning tasutud summat ei tagastata.

Kui majutusasutus ei saa tellitud teenust osutada või tühistab broneeringu, tagastatakse kliendile kogu tasutud summa (sh makseteenuse kulud) viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul alates teavituse saamisest.

Klient kinnitab tellimust esitades, et on tutvunud ja nõustub broneeringu tagasimakse võimaluseta tingimustega.

4. Vastutus ja pretensioonide esitamine

Veebipood vastutab ostjale müüdud teenuse lepingutingimustele vastavuse eest ning lahendab õiguspärased pretensioonid.

Kui teenuses ilmneb puudus, mis on olemas juba lepingu täitmise hetkel, on ostjal õigus esitada pretensioon hiljemalt 2 kuu jooksul pärast teenuse osutamise kuupäeva.

Pretensioonide esitamiseks palume saata kirjalik teade e-posti aadressile info@puhkeala.ee või helistada telefonil +372 5623 7964.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebustele kirjalikult või muul kirjalikku jälgitavat vormis 15 tööpäeva jooksul.

5. Isikuandmete töötlemine

Veebipood töötleb ostjate isikuandmeid tellimuse töötlemiseks, maksete vahendamiseks ning majutusteenuse osutamiseks.

Isikuandmed võidakse vajadusel edastada maksete vahendajale Makselahendus OÜ-le ja teistele teenuse osutamiseks vajalikele kolmandatele osapooltele (nt majutusasutusele).

Ostjal on õigus oma andmete üle kontrollimiseks, parandamiseks ning töötlemisest keeldumiseks, lähtudes kehtivast isikuandmete kaitse seadusest.

6. Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoega seotud vaidlusi, palume need esmalt lahendada otse meiega, saates pretensioonid e-posti aadressile info@puhkeala.ee või helistades telefonil +372 5623 7964.

Kui kokkuleppele ei jõuta, võib ostja pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ja avaldusi esitada Tarbijavaidluste komisjoni kodulehel.

Samuti võib ostja pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.